thespacetree.com: Dijital Pazarlama
Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama üzere terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle bütün sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan içtimai ağlara ve dizyanü bilgisayarlar, tabletler, akıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca devinme ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı sürdürmek dâhilin en geniş kullanılan sayısal pazarlama kanallarının tafsilatlı meşruhatını dunda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en çıkma ve en çok bilindik sayısal pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli alıcı yolculuğu münasebet noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak dâhilin sınıflandırır ve en sonunda onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni kızılırsınız. E-posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, alıcı sarrafiyearı hikayeleri, örnek hikâye incelemelerine temaslar ve beceri özetler evet da iş özetleri için olgun dâhilerebilir. E-postalarınızın çabucak silinmek alegori açılmasını ve okunmasını tedarik etmek dâhilin fehamet sunmak kritik örutubet taşır. Kişiye özel dâhilerik ve ilişki çekici teklifler iştirakı artırmak dair çok meselee yarar. E-posta ile pazarlama hem sanat hem de bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız alımlı ve ilişki çekici olmalıdır. Bununla omuz omuza çok adetda e-posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir abra ihdas etmek zorundasınız. Video pazarlama Video en bileklü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Cümbüş ve taharri dâhilin video izliyor ve paylaşıyorlar. Doğrusu, YouTube raporlarında ayda iki milyarı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B azrailları hem de B2C tüketicileri satın gelgel kararlarını video sebebiyle veriyor. Video pazarlama bellik farkındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve devirtürme oranlarını fazlalıkrır. Blog yürekğine gömülü videolar, B2B ve B2C dâhilerik pazarlama stratejilerinin yıllardır çene taşı konumunda. Video benimsemek, yürekğinizi elan fazla insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube üzere üçüncü yüz sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai medya kanallarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşmaya özendirme edin. Videolarınız kısa ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği ilişki çekici şekilde sunmak çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal medya, muayyen bir erek kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız bentlantı kurmanın harika bir yoludur. Ne içtimai medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize vabestedır. Feysbuk hala dünyanın en heybetli içtimai medya platformudur. Twitter B2B azrailları beyninde hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde olağanüstü popülerdir. LinkedIn ise satın ahiz döngüsünün er aşamalarında B2B azrailları ile bentlantı ihdas etmek dâhilin harika bir yan. Her içtimai medya platformu farklı dâhilerik türlerine mevla olsa da bütünü olabildiğince video/fotoğraf odaklıdır. Bu nedenle dâhilerik oluştururken bunları içtimai medya üzerinden ne pay etmek istediğinizi her dem ayn önünde bulundurun ve buna göre düzenleme yapın. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği dâhilin, pazarlamacılar var olan her platformdan en çok şekilde müstefit olmak dâhilin sayısal pazarlama taktiklerini temelli uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan değildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan fazla hareketli kullanıcıevet mevla. Güdük mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin yanında kısa düşünce, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Lakin içtimai medyada evetğu üzere mesajlar kısa ve öz olursa hatırlı hale gelir. Pazarlama ekipleri, yalnız metin dâhileren kısa düşünce hizmetlerinden (SMS) veya video ve gif dâhilerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanır. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli ilişki çekici olabilir, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini esenlar. Ancak, yürekğiniz erek kitlenizin yalnızç ve ilişki sahaı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme dâhilin fehamet sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, olgun görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metin mesajları, reklamlar, selen bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal vardiya kartları üzere dâhilerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat bütün dâhileriklerinizde tutarlı bir titrem ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi yürekğini (ulama sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Böylelikle, taharri neticelerinda elan ali sıralarda ve elan sık görülür, yürekğinize seyrüsefer geriışı esenlanır. İyi SEO özları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna vabestedır. Web yürekğinizde çok fasılaştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan fazla sözcükten oluşan ifadeler) çalıştırmak SEO’nuzu elan çok hale getirir, seyrüsefer ve devirtürme dair elan ali özlar esenlar. Erdemli itibarlı üçüncü yüz sayfalardan örgensel temaslar almak da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri yürekğinize yönlendirmenin bir diğer yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda muayyen bir temasya mevrut her tıklama dâhilin ödeme yapılır. Arama motorları ve çoğu içtimai medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin dâhilerik akışlarında manzaralenir. Arama motoru pazarlama (SEM), heybetli hasiyet yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (metin) ve bentlantı göstermesi dâhilin taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasar çizimı ve pazarlama Web siteniz, çoğunlukla potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla komünikasyon kurduğu ilk münasebet noktalarıdır. Harika bir web tasar çizimı, bütün sayısal varlıkları tutarlı bellik çkızılışmasıyla tanıtabilir. Antrparantez web sitenizi taharri motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme tenasüpını (elan fazla tıklama, kaydolma, vb.) fazlalıkrmalıdır.
Bir cevap yazın